.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش موجودی پرونده‌های دادگاه‌های تجدیدنظر مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: موجودی پرونده‌های دادگاه‌های تجدیدنظر مازندران ۶۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش همکاران واجرایی کردن بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ریاست قوه قضائیه، موجودی پرونده‌های تجدید نظر استان که جزو سه استان با تراکم بالای پرونده درتجدیدنظر  به شمار می‌رفت، ۶۰ درصد کاهش یافت.

 

او در  تشریح عملکرد دستگاه قضایی استان در ۱۸ ماه گذشته افزود: در مجموع ۳۳ حوزه قضایی سراسر استان، تعداد ۵۸۶ قاضی مشغول به خدمت هستند و به ازای هر ۵۷۵۰ نفر یک قاضی و هر ۰، ۱۵۸ نفر، یک کارمند مشغول خدمت رسانی قضایی هستند.

 

رییس کل دادگستری مازندران گفت: موجودی پرونده‌های مازندران در پایان سه ماهه اول پارسال، ۱۹۸ هزار و ۶۴۸ فقره پرونده بود که در پایان مهر ماه امسال به تعداد ۱۳۴ هزار و ۱۶۸ فقره پرونده کاهش یافته است.

 

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اهمیت ابلاغ الکترونیک ادامه داد: درصد ابلاغ الکترونیک در خرداد ماه پاسال به میزان ۸۸ درصد بوده که با تلاش مجموعه دادگستری استان، میزان ابلاغ الکترونیک به ۹۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

او افزود: امید است تا با برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش همکاران تا پایان امسال ابلاغ الکترونیک به ۹۷ درصد افزایش یابد.

 

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه یکی از اهداف و رسالت‌های دستگاه قضایی در دوره تحول ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه است، گفت: در خرداد ماه پارسال، پرونده‌های منتهی به صلح و سازش در استان هزار و ۵۵۳ فقره بود که با تلاش مجموعه قضایی استان، به خصوص شورا‌های حل اختلاف، با افزایش ۱۰۹ درصدی به میزان ۳ هزار و ۲۵۸ فقره پرونده در مهرماه امسال رسیدیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.